Thinker Studios


Assalammualaikum w.b.t

Hello guys, hope you guys doing good today!

Harini macam terlebih rajin pulak aku update blog sampai 2 kali. Wuu pencapaian baru. 👏

Haaa berangan berangan! 😑

Actually entry kali ni just nak cakap pasal video daripada Thinker Studios tu je. Antara rutin aku setiap hari sabtu termasuklah menunggu video dari Thinker Studios ini diupload. Kalau bulan Ramadhan dulu setiap hari Sabtu lepas sahur je mesti aku tengok video diorang ni. Boleh la segarkan mata sementara tunggu azan subuh.

Aku start suka video diorang ni seingat aku time bulan puasa aritu. Aku bukak you tube then nampakla satu video yang baru je diupload dalam beberapa minit yang lepas. Then aku tekan play. And suddenly aku tertarik dengan contents yang diorang buat dan setelah beberapa minggu aku follow video diorang aku pun tekanla butang subscribe supaya aku tak terlepas untuk tengok setiap video yang di upload.


Itulah yang menyebabkan setiap hari Sabtu aku akan tunggu fon aku bunyi 'TING!' yang menandakan notification daripada you tube channel of Thinker studios. 

And the best part yang aku suka adalah Life at Thinker Studios. Sebab video ni menunjukkan perangai staf-staf Thinker Studios yang otak giler-giler, masuk air tapi at the same time diorang ni bijak kot. Nampak video tu macam xde apa pun tapi sebenarnya ada pengajaran yang kita boleh ambil and relate dengan hidup kita. Kire kau bukan macam tin kosong la. Bunyi bising tapi dalam kosong. 👀  (gulp)

Kenapa aku cakap macam tu, korang bolehla usha sendiri dan nilai sendiri kayh ! 😉

And another best part is . . .

Jeng jeng jeng ! ! !

T-shirt Thinker Studios will be released soon! ! !. Wuhuuu. 👏👏

Lawa do T-shirt tu.. Simple but just nice

This one is ❤ and I hope I can get one 😍

And untuk setiap update bila baju ni akan di release tu korang kene la follow sendiri instagram Thinker Studios k. Just search for @thinker.studios and there you go.

Tahniah gak untuk geng-geng Thinker studios sebab video korang dah dapat lebih 105K subscribers. 👏 Keep doing your job guys. Aku yakin ramai orang kat luar sana yang bercita-cita nak ada team kerja yang sporting macam korang. You're lucky to be part of the team!

Aku harap bila aku dah kerja nanti, aku akan dapat team work yang sporting and supportive macam korang jugak. In shaa Allah, amin.

Bye-bye tido dulu 👋























Comments

Popular posts from this blog

LETTER OF HAPPINESS GIVEAWAY BY BLOG SIQAHIQA

It's Sunday!