2016 Berlabuh Tirai :)

Assalammualaikum w.b.t

Lama aku tak update blog ni. Haha, macamla ade reader. Acah2 je aku ni. It's okay, I write for myself. Aku rasa macam aku lepas beban bila aku menulis. Haha, Beban ape ntah aku mengarut. Haih stop bout me. Sedar tak sedar 2016 dah pun nak melabuhkan tirai kan. Sekarang 31 December 2016. Lebih kurang lagi 1 jam setengah je lagi nak masuk tahun baru which is 2017.

Moga tahun baru ni, kita lebih kuat, lebih tabah, lebih banyak senyum dari menangis, lebih banyak sayang dari benci, lebih banyak bersangka baik dari bersangka buruk, lebih lebihan lah ayat aku. Dah dah. Nak masuk tahun baru why not kita pasang azam baru kan? Tak salah pun, as long as it's lead us to be a better person and have a better life. Lets smile :)

2016 have taught me a lot. tentang sabar, buang prasangka buruk and, and, and berhenti kejar someone that didn't love you anymore. Haha. *get the point babe*?. Sebenarnye aku nak cakap yang patah hati tu move on. Oh common babe, you deserve someone better who love you no matter what. Oh yea, one more thing, dah masuk 20-an ni aku nak pesan jangan percaya sangat bila ada 'someone' cakap yang dia suka kau. Sekejap je tu. Trust me :). Hati manusia berbolak-balik sentiasa berubah-rubah, mungkin hari ni dia ungkap sayang dan esok dia ungkap benci. Mungkin hari ni dia muncul dan esoknya dia hilang. Mungkin hari ni dia cakap nak sehidup semati tapi pada akhirnya dia hidup kau sorang-sorang mati. Haha, oke kidding. Cukup pasal patah hati. Ape doe aku asyik nak cakap pasal patah hati je an. Dehek xde topik lain ke? Kate dah move on an? *senyum senget*

Tadi aku sempat scroll instagram jup, semua orang tengah upload #2016bestnine.❤ Orang lain mungkin tengah keluar dengan kekasih hati, member, and family tunggu detik 12.00 malam untuk sambut tahun baru dengan orang tersayang. While me are sitting on my chair, in front of my laptop updating my beloved blog. *uhuk*. Nampak nau nipunye, update pun jarang sekali. Update blog sambil dengar lagu sedih-sedih/meruntun hati dan jiwa. *ah lebih-lebih pulak*. Pahal ntah lagu sedih-sedih belaka malam ni. Haih. 

Oke guys, cukup sampai sini dulu kot, tibe-tibe aq clueless xtau nak tulis ape. Whatever it is, moga tahun 2017 ni beri kita nafas baru untuk teruskan hidup, be a better person. In shaa Allah, moga-moga Allah redha. Amin. 

Oh yea guys, minggu ni, minggu final exam. Doakan semoga aku berjaya jawab exam dengan cemerlang. Amin. In shaa Allah dengan izinNya. Good luck to you guys too, yang mane tengah final exam tu. Good luck korang. Doa, Usaha, Ikthiar. Tawakal. 

'SELAMAT TAHUN BARU GUYS :)'

"Tomorrow is the first blank page of a 365 page book. Write a good one."
                                                                                                                 -Brad Paisley 



Comments

Popular posts from this blog

LETTER OF HAPPINESS GIVEAWAY BY BLOG SIQAHIQA

Thinker Studios

It's Sunday!