Ikan keli masak merah

Assalammualaikum w.b.t

Hello guys, hope you guys have a good day.

Aku sebenarnya tak tau pun nak tulis pasal ape. Sebab sekarang ni sebenarnya aku dah mula masuk dalam fasa separa tidur, tak actually tengah ambik mood nak tido. Aku memang susah sikit nak tido minggu-minggu exam ni. Tak tau lah kenapa.

Even aku dah pagarkan katil aku dengan nota-nota untuk exam esok *even aku tak baca pun sebenarnya*. Aku adalaa baca,

Tapi.........

Still on the same page since 2 jam yang lalu. Hehe 😁

Sebab aku dok kusyuk sangat layan video dak-dak Thinker Studios which is aku rasa cool doe video-video diorang ni. But macam biasala kan, each things must have it's pro and cons la kan, so yang baik kau simpan jadikan teladan dan yang x baik tu xyah ah ambik an. Ala mende simple.

Tak sebenarnya aku bukan nak cakap pasal tu tau, act citer dia gini, tengah syok-syok aku landing kat tempat aku beradu, sambil ditemani nota-nota yang dipegang tapi tidak dibaca 😆, tetibe aku terbayang alangkah indahnya kalau aku dapat sahur dengan ikan keli masak merah masakan mak pagi jupgi. Which is bapak ah, serius sedap doe. You guys should try. Tapi untuk orang-orang yang tak makan ikan sungai macam mak aku, maybe dia tak makan and tak de niat untuk cuba makan pun. Sebab dah memang diorang xleh makan an, xkan nak paksa lak an

"haaa makan, makan"

Xdela sampai gitu, just untuk yang tak de allergic dengan ikan-ikan sungai ni, korang should try la aku rasa. Memang cam gini la 👍 jawab dia.

Pastu tadi aku ada gak cari gambar-gambar yang aku boleh provide kat sini supaya korang dapat imagine apa yang ada dalam otak aku sekarang ni, tapi aku x jumpa lak gambar yang menepati ciri-ciri yang aku cari. Hahaha. So yeah in case korang insecure nak tau ikan keli masak merah tu macam mana rajin-rajinkanlah men'google' ok.

And aku nak mintak maaf sangat-sangat dekat orang-orang yang tengah search entry pasal ikan keli tapi kuar mende ni, which is aku mintak maaf sangat-sangat la, kalau korang cari resepi ikan keli masak merah tapi yang kuar mende ngarut ni. 💣

So ok guys, cukup setakat ni, wish me luck for my last paper esok. Doakan aku dapat jawab dengan tenang dan semoga urusan aku dipermudahkan. Amin. In shaa Allah dan aku doakan semoga doa ni berbalik kepada korang balik, in shaa Allah. Ok guys. Selamat malam.

Jangan tak bangun sahur lak tau..😉✌

"Spread peace to the world"




Comments

Popular posts from this blog

LETTER OF HAPPINESS GIVEAWAY BY BLOG SIQAHIQA

Thinker Studios

Hati