It's Sunday!



Assalammualaikum w.b.t

Hello guys, hope you guys doing good!

It's sunday already. Aku tak suka Ahad sebab lepas Ahad, Isnin. Aku rasa macam tak cukup masa nak rehat walaupun banyak je masa sebenarnya. Haha lol 😌

Dont be like me, you should love everyday.

Jadikan setiap hari tu hari yang produktif untuk korang. At least trylah.

Start your day with something fresh. Kau boleh dengar lagu-lagu yang motivate yourself to wake up. Songs that can give positive energy for you to start your day.

Sebab macam mana kita mulakan hari kita sangat mempengaruhi untuk sepanjang hari yang bakal kita lalui.

Berdasarkan pengalaman aku sendiri kalau pagi-pagi tu aku dah me'negativekan' diri aku dengan benda-benda yang tak bagus, so secara tak langsung seluruh hari aku akan sedikit terkesan. Rasa macam ada yang kurang. Rasa macam malas je nak buat semuanya. Rasa macam 'eee malasnyelah nak bangun, malasnya nak mandi, malasnya nak gosok gigi, malasnya, malasnya, malasnyaaaaaa.. (Elakkan macam ni)💣💢

Mungkin pagi-pagi tu kau bangun, kau scroll instagram ke twitter ke than kau nampak quotes atau motivasi-motivasi yang bagus sebagai permulaan untuk hari kau. That's good for you.... guys! 😉

Sebab tu bagi aku penting jugakla siapa or apa yang korang follow kat media sosial tu.

So guys, pagi-pagi korang bangun tu carikla aura positif, tolong mak ayah korang buat kerja rumah ke misalnya kan. Keluar hang out dengan kawan-kawan ke, shopping ke (oh yaa, shopee ada buat sales guys every 9am until 15th July. Go check it 😆).

Or maybe you can take a minutes to appreciate nature cause it's good for your soul. Be with yourself. Because in the quiet you will better hear the whispers of your soul. 🌹

But the best part is weekend adalah hari yang terbaik untuk dimanfaatkan bersama keluarga tercinta dan orang yang anda sayang!

Apepun jangan lupa S. E. N. Y. U. M! 😊
and always be positive.
Lupakan masalah semalam,
Mulakan hari baru.
Selamat berehat guys!
Happy Sunday!

Hahaha it's makes my day!

Do what makes yours soul shine ❤






Comments

Popular posts from this blog

LETTER OF HAPPINESS GIVEAWAY BY BLOG SIQAHIQA

Thinker Studios